4t – Setmana Cultural

Hola famílies!

Com ja sabeu, durant la setmana del carnestoltes hem celebrat la setmana cultural. Cada dia hem participat en diferents tallers i activitats relacionades amb l’Univers. L’activitat principal ha estat l’Scape Room de Star Wars, però a més a més, hem fet d’altres activitats molt divertides. Us deixem uns vídeos on podreu veure tot el que s’ha fet. Esperem que us agradi!

Resultat d'imatges per a "star wars logo"

4t B      https://vimeo.com/394513163

4t A https://vimeo.com/user109164285/review/394751660/7d06e7f9de

TARDA DE JOCS

Hola, famílies!

Aquí us deixem una mostra del que ha estat aquesta TARDA DE JOCS per als vostres fills i filles. Han compartit jocs i joguines i han passat una bona estona circulant lliurement entre les dues classes de 3r i el passadís.

Ha estat una manera d’estrenar els regals que els Reis els han deixat a l’escola, acompanyats dels aportats des de casa.

Bon Any a tothom!!!

TARDA DE JOCS 3r

PEL·LÍCULA FETA AMB TOTES LES FOTOS

HEM PRACTICAT GOALBALL!

Els alumnes de 3r han practicat GOALBALL per tal de poder adornar-se de la importància que tenen ELS SENTITS per relacionar-se amb l’entorn.

El GOALBALL és un esport d’equip que practiquen esportistes invidents o deficients visuals. Té com a objectiu marcar gols amb les mans a la porteria de l’altre equip. Els equips estan formats per tres jugadors. Es basa en l’oïda, per detectar la trajectòria de la pilota, que porta uns picarols incorporats i també és important l’orientació en l’espai, que s’aconsegueix mitjançant el tacte, gràcies a les línies del terreny de joc.

En finalitzar l’activitat, els alumnes han estat conscients de com se senten les persones amb deficiència visual i ho han expressat oralment.

Ha resultat una experiència molt completa!!!

3r GOALBALL

Castanyada 4t

Dijous vam celebrar tots junts i juntes la Castanyada al pati. Els de 4t vam fer les paperines pels nens i nenes de P.5, els vam anar a recollir i junts vam celebrar la festa. Aquí teiu un petit recull de com va anar.

Taller de Panellets

Aquest matí a les aules de 3r i de 4t hem tingut uns convidats molt especials, els avis i les àvies dels nostres alumnes han estat els protagonistes del taller de panellets. Grans i petits hem compartit una estona genial . Si feu clic damunt la imatge podreu comprovarque bé ens ho hem passat!!! Moltes gràcies!!