Estem estudiant a Kandinsky!

Sí, i a més, ho estem fent des de totes les vessants que ens siguin possibles.

Hem començat per les àrees de Visual i Plàstica i Llengües, però també ho volem fer a Matemàtiques per exemple. A Plàstica hem fet la nostra pròpia interpretació d’una de les seves obres, i a Llengua hem fet llegit i escrit un text sobre aquest pintor rus. A Mates segur que treballarem els polígons, i a Socials aprendrem on és Rússia exactament, per exemple.  Ja us anirem explicant, per ara, us deixem amb aquesta imatge. Sabríeu dir amb quina obra es correspon?

IMG_20151104_085956

Dibuix del Fran Molina

Un comentari a “Estem estudiant a Kandinsky!

  1. És l’obra “Tou dur” (Weiches Hart)?
    M’encanta el treball que esteu fent!, i Kandisky també amb ell va començar l’ abstracció pictòrica, té una imaginació molt lliure i plena de color alhora que molta cura en la composició.
    Us passo una de les seves cites: «Es hermoso lo que procede de una necesidad interior del alma. Es hermoso lo que es interiormente hermoso».

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *