Programar i experimentar amb la fotografia i el multimèdia
Després de totes les explicacions, activitats i exemples oferts al llarg de mòdul, fem la nostra proposta pràctica.
L’exercici obligatori d’aquest mòdul consistirà en confeccionar una programació formal, arribant a la seva aplicació i la posterior valoració de resultats. Et recomanem que plantegis l’activitat com a un treball en equip. Ha d’integrar-se dins de la programació d’educació visual i plàstica.
La programació ha d’incloure:
- Tipologia i nivell de l’alumnat.
- Què pretens treballar i com s’insereix dins la programació d’educació visual i plàstica: el desplegament de continguts, els objectius, les competències que treballareu, el procés detallat i l’avaluació.
- Continguts, objectius, seqüència i temporització, organització a l’aula, recursos, materials, maquinari, espais, etc.
- Avaluació i relació amb les competències treballades.
Experimentació a l’aula:
- Experimenta l’activitat amb un grup classe del nivell que trobis més adient. Per això et recomanem fer una programació que no superi les quatre hores lectives.
- Il·lustra el projecte final amb fotografies dels resultats. Recull opinions de l’alumnat.
- Fes la valoració del procés de treball, motivació i resposta de l’alumnat.