Sortida a Sant Benet i el viver Serra
1r trimestre
Vam anar a Sant Benet i ens van explicar un conte de la història de la gent que vivia al monestir. Vam fer un recorregut pel monestir i vam anar trobant objectes d’aquella època. També vam fer un taller de fruita, ens van sortir unes brotxetes boníssimes i ens les vam cruspir totes!
El Viver Serra és fantàstic! Vam veure molts tipus de plantes i flors. Fins i tot hi havia figures pels jardins! Però no podíem tocar les plantes, ens anàvem aturant i les anàvem mirant. Vam plantar una flor que es diu narcís i ens van dir que naixerien a la primavera.
Celebrem la castanyada
1r trimestre
El dia de la castanyada vam fer una gimcana amb la castanyera, el gegant del bosc i el gat Marrameu. Eren molt divertits i ens ho vam passar molt bé. A la tarda ens vam disfressar de castanyes amb unes màscares que havíem preparat i vam jugar al “Simon says…”. Després vam menjar unes quantes castanyes, eren boníssimes!!!
El pessebre vivent
2n trimestre
Dijous llarder
2n trimestre
Carnestoltes
2n trimestre
Anem al teatre: “sons de circ“
2n trimestre
Fem la Mona
2n trimestre
Anem de colònies
3r trimestre











