Sortida a Can Ribas

Aquesta setmana la Comunitat de petits hem pogut gaudir d’un dia radiant a Can Ribas. Envoltats de natura hem pogut fer diferents activitats apropiades per cada edat.

Els infants d’I3 es van endinsar en el món dels sentits fent un llarg recorregut pel bosc i descobrint un munt de coses que, si prenen atenció, poden percebre. 

Sense cap mena de dubte el recorregut sensorial amb els peus descalços,  va ser l’estrella de la jornada. 

Els infants d’I4 van gaudir de la història del drac Miquel, van descobrir secrets i curiositats d’aquestes criatures màgiques i fent un joc de pistes i proves van ajudar al drac a recuperar  el seu necesser per tal que pogués fer una vida “normal”. 

Als dracs els encanten les verdures i la mel, ells que son uns experts, van visitar l’hort i les plantes aromàtiques , allà varen trobar un rusc i van poder explicar moltes coses al drac a la seva cabana.

Els infants d’I5, es van convertir en grumets per ajudar al capità Malapata a trobar els trossos d’un mapa perdut per l’illa de Can Ribas.

Mitjançant una gimcana van superar diverses proves utilitzant els 5 sentits i l’orientació.  Van fer jocs de punteria, de memòria, d’equilibri , van travessar un gran laberint i finalment van poder trobar el tresor.

Un bonic dia de comunitat on tots i totes vam gaudir d’allò més.

Aquí trobareu imatges de la jornada.

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *