Aquí teniu algunes de les fotos de Carnaval del cicle mitjà!!!!
One thought on “Fotos de Carnaval!!!”
yasmina
Hola! com esteuu soc una antiga alumne del canigo! I sempre que puc visito la vostra web per estar informada de tot el que passa allà,jo i la meva germana la Laila trobem molt a faltar el Canigó, i entrem a la vostra web per recordar els moments que hem passat allà!
Records a tots els professors que hem tingut jo i la meva germana i als alumnes i al director!
Records als alumnes de 3er de part de la meva germana la Laila que els troba molt a faltar!
petons!
Hola! com esteuu soc una antiga alumne del canigo! I sempre que puc visito la vostra web per estar informada de tot el que passa allà,jo i la meva germana la Laila trobem molt a faltar el Canigó, i entrem a la vostra web per recordar els moments que hem passat allà!
Records a tots els professors que hem tingut jo i la meva germana i als alumnes i al director!
Records als alumnes de 3er de part de la meva germana la Laila que els troba molt a faltar!
petons!
Adeu!