One thought on “Fotos de Carnaval!!!

  1. yasmina

    Hola! com esteuu soc una antiga alumne del canigo! I sempre que puc visito la vostra web per estar informada de tot el que passa allà,jo i la meva germana la Laila trobem molt a faltar el Canigó, i entrem a la vostra web per recordar els moments que hem passat allà!

    Records a tots els professors que hem tingut jo i la meva germana i als alumnes i al director!
    Records als alumnes de 3er de part de la meva germana la Laila que els troba molt a faltar!
    petons!

    Adeu!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *