Daily Archives: 22 novembre 2007

“Silenci”

Aquests dies tenim el bloc en “silenci” perquè estem fent controls.

Esperem que els resultats siguin bons.

Quan acabem començarem les activitats de Nadal i les compartirem amb vosaltres.

Fins molt aviat!