
Avui divendres hem lliurat els tres diplomes als guanyadors del concurs de dibuix d’enguany, així com un regal a qui ha estat el primer.
Els tres guanyadors han estat: CHRISTIAN BORREL 1R. PREMI
IRIS GIL 2N. PREMI
MARTA FABÓN 3R PREMI
Moltes felicitats a tots ells!
Isabel a mi emva agradar el concurs de dibuix a mi
no m’agrada guanyar sempre m’abureix.
DEU ISABEL QUE TUPASIS BÈ EN SEMANA SANTA!!!!!!!
El pau te molta rao nos en passat molt be fen el dibuix pero lo mes inportant esque emb participat
Un peto Fins aquesta Tarda