Guapes i guapos! Us passo l’enllaç de la cançó que heu de cantar a anglès perquè l’assageu molt a casa i el dia del concert us surti genial! Aquesta sí és la bona. També us enllaço la música perquè feu karaoke a casa. Heu d’estudiar la cançó menys les últimes tres estrofes.
Hola Elena, la canço m’agradat molt, estic impacient per cantar aquesta canço davant de tots els pares…
Que passeu bon Nadal vosaltres també!
Fins demà.