L’alumnat de C. Mitjà va a anar, ahir dilluns 9 de març, a la Sala Crespi per veure l’obra de teatre en llengua anglesa “Save the planet”. L’espectacle va ser molt divertit i amb l’ajuda del treball previ fet a classe, les nenes i els nens van poder seguir l’argument i cantar les cançons.

Les cançons eren molt boniques i l’obra estava molt ben feta.
M’ha agradat molt molt i molt, el senyor que feia ser el noi era el meu preferit despres del senyor anava la Laia,i despres el nen
😀
(E Michelle Membrilla e Dani sabieu que aviat estrenaran la edad de hielo 3)
Resumin.La actuacio va estar molt be van tenir molta feina a preparar els escenaris.Pintar-los fent-li les rodes de l’scenari etc.
Era una obra de teatre molt bonica i em va agradar molt.