Avui la flautina ha fet el lliurament del premi a les guanyuadores del concurs de còmic. Ha estat una sorpresa que fos la mateixa flautina que ha vingut a la classe a fer l’ entrega. Les guanyadores han rebut una peça d’ abric per protegir-se del fred.
Moltes Felicitats Maria per el premi de la Flautina
att:Catalina
Oooooooorioooolllllll Maaaaariiiiaaaaaaaa Laaaaaiiiiiiaaaaaaa
Estic contenta amb la Maria perquè el seu comic em va agradar molt aixi que es normal que agi gunyat.
Hola a tots
escolteu aquesta cançó sius plau
tu guardian
i un angel llora
dew
MARIA FELICITATS HI HAVIEN MOLTS MACOS: EL DEL JOAN DEL DE L’ ORIOL EL DEL ELIAS PERO AS GUANYAT TU
FELICITATS
MARIA moltes felicitats ,estem molt orgullosos de tu! no canvies mai ! els teus tiets que te estimen moltisim! Petons!!!!