L’alumnat de C. Mitjà va a anar, ahir dilluns 9 de març, a la Sala Crespi per veure l’obra de teatre en llengua anglesa “Save the planet”. L’espectacle va ser molt divertit i amb l’ajuda del treball previ fet a classe, les nenes i els nens van poder seguir l’argument i cantar les cançons.

A mi em va agradar molt l’obra de teatre. Era molt divertida i les cançons eren molt boniques.
Era molt divertida i les cançons eren molt interessants.
El tema era de salvar el planeta i que hem de reciclar.
Ivan
Elena aquesta excurció m’ha agradat molt.
he estat molt a gust, cantant…etc
Fins dema!!!
Elena aquesta excurció m’ha agradat molt.
he estat molt agust, cantant…etc
Fins dema!!!
elena em va adradar molt-hu vaig veure aqui al bloc de la escola era molt guay cantavan etc……canten ballen