Hem anat al teatre

L’alumnat de C. Mitjà va a anar, ahir dilluns 9 de març, a la Sala Crespi per veure l’obra de teatre en llengua anglesa “Save the planet”. L’espectacle va ser molt divertit i amb l’ajuda del treball previ fet a classe, les nenes i els nens van poder seguir l’argument i cantar les cançons.

5 thoughts on “Hem anat al teatre

  1. Federica

    A mi em va agradar molt l’obra de teatre. Era molt divertida i les cançons eren molt boniques.

  2. Ivan

    Era molt divertida i les cançons eren molt interessants.
    El tema era de salvar el planeta i que hem de reciclar.
    Ivan

  3. anna

    elena em va adradar molt-hu vaig veure aqui al bloc de la escola era molt guay cantavan etc……canten ballen

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *