Treballem el tèxtil

En el marc de les activitats que fem des del grup de treball «Propostes de Tecnologia a l’ESO. Mercatec Bages-Berguedà» el dimecres 23 de novembre de 2011 l’Isabel Sala, una membre del grup, ens ha fet un taller de propostes del tèxtil i com treballar-la amb el nostre alumnat.

De ben segur que molts i moltes de vosaltres de seguida haureu pensat en la possibilitat d’encaixar aquestes activitats a Tecnologies 2. Aquesta també és la possibilitat que hem vist més clara nosaltres. D’altra banda també s’ha vist la possibilitat de treballar aquestes propostes amb optatives de diferents nivells, aula oberta…

Tot seguit podeu veure’n algunes imatges del nostre treball.

Grup de treball. Comencem a caminar

Enguany varem proposar un grup de treball per a professorat de l’Àrea de Tecnologia amb la intenció de tenir un espai de trobada i poder desenvolupar accions i projectes comuns. Així el grup que se’ns ha acceptat s’anomena «Propostes de Tecnologia a l’ESO. Mercatec Bages-Berguedà».

El primer gran projecte que volem desenvolupar i organitzar conjuntament és el V Mercatec Bages-Berguedà. Aquest mercat de propostes de projectes de l’àrea de Tecnologia per alumnat d’ESO i BATX promou la intercanvi d’experiències (materials i propostes) i afavoreix la interrelació entre alumnat i professorat dins de l’àmbit territorial del Bages-Berguedà des de l’àrea de Tecnologia. El Mercatec Bages-Berguedà parteix de l’experiència d’algun dels participants així com de la col·laboració de persones sense experiència però amb moltes ganes de participar i col·laborar.

Si sou professora o professor de l’àrea, Tecnologia, i per la raó que sigui no us havieu assabentat de l’existència d’aquest grup i voleu participar-hi encara hi sou a temps. Des del calendari que veureu a la barra lateral troabreu les dates i activitats que tenim previstes. Podeu participar-hi enviant un correu al coordinador. El lloc de les trobades és l’Institut d’Auro i la data i hora és en dimecres de 17-19h. Us hi esperem