Fem planter

Seguim preparant-nos per una profitosa collita de tardor – hivern. Com que les condicions a l’hort seran cada cop més dures, ens hem decidit a fer planter a l’aula de tecnologia. Ens ha semblat una bona idea donat que:

– Podem deixar les plantes a prop d’una finestra orientada al sud, per tal que tinguin el màxim de sol possible.

– Tenim instal·lació d’aigua per poder-les regar fàcilment.

Vam sembrar 10 plantes diferents: naps, pèssols, espinacs, bledes, api, mongetes, cebes, escarola i diferents tipus d’enciam. Uns dies després, el nostre petit planter ja té aquest bon aspecte:

planter de tardor - hivern

L’hort creix

Des de començament de curs els alumnes de Biologia i Geologia de 4t han estat treballant en el nostre hort.

S’ha muntat una nova jardinera, ja en tenim tres!

Hem fet la collita dels últims pebrots, que havien plantat els nostres companys del curs passat.

Els últims pebrots de l'any

Hem sembrat calçots, enciams, escarola i remolatxa:

Sembrant calçots

Sembrant enciams, escaroles i remolatxa

Compromís Agenda21E

El passat 7 d’octubre la nostra escola va signar el seu compromís amb el Medi Ambient en un acte oficial que va tenir lloc al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona.

Representats pel Jonathan i la Carla, alumnes de 3r i 4t d’ESO, vam fer entrega de l’acta de compromís a la regidora de Medi Ambient, la Sra. Imma Maiol.

A l’acte hi érem presents totes les escoles que, com la nostra, ens incorporem al projecte Agenda21Escolar, a més de les que ja hi porten 5 anys.

signatura A21E

En Jonathan i la Carla amb el nostre diploma i l'acta de compromís amb A21E