REPTES NOVA SETMANA

HOLA A TOTES I A TOTS!

AQUESTA SETMANA US OFERIM DOS NOUS REPTES, UN DE LLENGUA I UN ALTRE DE MÚSICA! MIREU, MIREU…!

1.CERCADORS DE LLETRES

AQUEST REPTE CONSISTEIX EN BUSCAR LLETRES A TOT ARREU: DIARIS, REVISTES, FOTOGRAFIES… PERÒ ATENCIÓ!! NO PODEN SER LLETRES QUALSEVOL, HAN DE SER LES DEL VOSTRE NOM, O INCLÚS SI US ANIMEU, LES LLETRES D’ALGUN NOM DE LA FAMILIA O D’AMICS.

AIXÍ DONCS, ESCOLLIU UN NOM I POSEU FIL A L’AGULLA: BUSQUEU LES LLETRES D’UNA EN UNA I ANEU RETALLANT-LES. NOMÉS US QUEDARÀ ENGANXAR-LES EN UN PAPER I…VOILÀ! TINDREU CONFEGIT EL/S NOM/S QUE HAUREU ESCOLLIT!

ATENCIÓ MAMES I PAPES! A L’HORA DE CERCAR LLETRES, INTENTEU QUE BUSQUIN AQUELLES QUE ESTAN EN FORMAT DE LLETRA DE PAL (MAJÚSCULA), JA QUE ÉS LA MANERA COM INICIEM EL TREBALL DE LECTOESCRIPTURA A P3.

GAUDIU MOLT, VOLEM VEURE LES VOSTRES PRODUCCIONS!

2. FEM IOGA?!

LA BEA, LA NOSTRA MESTRA DE MÚSICA, ENS HA PREPARAT AQUEST REPTE SÚPER DIVERTIT! US EL DEIXEM EN L’ENLLAÇ DE SOTA, NOMÉS HEU DE FER CLIC I… A GAUDIR!

Sequència asanes P3 P4 P5

Aquest article ha estat publicat en p3. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.