0

Hem canviat d’adreça! Si el navegador web no us hi redirigeix, seguiu aquest enllaç.

Sereu redirigits al nou lloc en 0 segons. Feu clic aquí per cancel·lar la redirecció.

Let’s do art!

Entre les moltes activitats que hem portat a terme aquest any a l’escola, una de les que més ens ha agradat és fer algunes sessions de plàstica en anglès.

A Cicle Inicial, vam estar experimentant amb les barreges de colors.

Cicle Mitjà i Cicle Superior vam emular l’Henri Matisse, un pintor i escultor francès que va destacar per un ús característic del color i per un dibuix fluid, brillant i original.

Cursa d’orientació

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Hola, ús volem explicar que el dia 29 d’abril vam fer una cursa d’orientació pel poble.

El temps va ajudar a que tothom passés un dia inoblidable. Alguns pares i mestres van participar-hi amb nosaltres.

La cursa d’orientació es va fer en dos grans grups

– Educació infantil i Cicle Inicial.

– Cicle Mitjà i Cicle Superior.

Estàvem dividits en grups formats per dos o tres alumnes i un pare, mare, mestre o mestra.

Vam utilitzar diversos materials com per exemple un xip i un plànol del poble amb la situació de 25 fites, de les quals només podíem escollir 20. Disposàvem d’una hora per aconseguir les 20 fites i si arribaves més tard et penalitzaven i et treien punts.

Assolir les 20 fites va se un repte per alguns, ens vam esforçar. i ho vam fer, ens vam sentir molt bé, perquè si ens esforcem per aconseguir les coses, ho apreciem més.

Al final, ens ho vam passar molt bé. Va ser molt divertit i a l’arribada vam descansar i ens vam prendre un suc per cortesia de l’AMPA.

Ens oblidàvem!!! Prèviament vam fer un dia d’entrenament al pati tots els nens i nenes de l’escola.

Voelm donar les gràcies per la seva ajuda a LA TRAMPOLINA, l’AMPA i els pares i mares que han col·laborat dur a terme aquesta activitat!!

Sortida al Delta del Llobregat

Empastifats d’una barreja de protecció solar amb loció antimosquits, equipats amb motxilla a l’esquena i somriure a la boca hem passat un dia fabulós entre ocells i avions, gaudint de la natura i l’entorn que ens regala el Delta. La sortida, a més de lúdica, ha donat peu a un munt d’activitats i estudis abans i després de la sortida. Vegeu una mostra del que va donar de si aquest dia tan intens.

Imatge cedida pel Pep, un ciclista espontani, fascinat pel nostre entusiasme, ens ha fet aquest video.

Altres tastets de la sortida a aquest enllaç.

Una setmana molt cultural

Aquí teniu un recull fotogràfic dels moments més especials i divertits que s’han esdevingut durant la setmana cultural d’aquest any.

Volem aprofitar per agrair la complicitat i la participació de totes les persones que ens heu ajudat a tirar endavant amb els tallers, explicant contes, acompanyant-nos a les curses… Sense el vostre ajut no hagués estat possible fer-ho!!