INAUGUREM LA REMODELACIÓ DE LA BIBLIOTECA

Per iniciativa d’algunes mestres, amb la col.laboració de les famílies, es va proposar restaurar un dels espais de la nostra escola: la bibioteca.
A partir d’aquesta proposta vam iniciar un projecte conjunt: famílies, alumnes i mestres.
Paralel.lament, des de l’inici de curs, a les aules fem un treball setmanal per fomentar el gust per la lectura. Els alumnes s’emporten la maleta viatgera, en la que trobem diferents tipologies de llibres adequats a l’edat i nivell dels infants.
L’any passat, els alumnes de 6è, van crear la mascota de la biblioteca, el gall Lucas, aquest és el fil conductor del nostre projecte.

Aquí teniu algunes fotos de la primera visita. Poc a poc les mestres, juntament amb pares i mares delegades, anirem afegint més històries.

HEM GAUDIT MOLT ESCOLTANT EL CONTE DE “LA CAPUTXETA VERMELLA”, GRÀCIES!!!!!!

DESITGEM QUE TAMBÉ US AGRADI! ESTEU CONVIDATS TOTS/ES A PARTICIPAR!

Una resposta a INAUGUREM LA REMODELACIÓ DE LA BIBLIOTECA

1. marta diu: