Us oferim la primera activitat de la sèrie “Els mobles”, adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, amb la que els nens i nenes podran repassar i ampliar el vocabulari dels mobles. També pot ser d’ajuda per a l’alumnat nouvingut.
L’activitat consta dels següents apartats:
Aprèn: Podran aprendre el nom i la seva definició.
Tria: Hauran de seleccionar el moble que indica el nom o la definició
Copia: Hauran de copiar el nom de la fruita.
Escriu: Hauran d’escriure el nom del moble, sense cap model i també resoldre uns encreuats.
Us oferim la segona activitat de la sèrie “Inferències” adreçada a l’alumnat del Cicle Inicial de Primària, amb la que podran practicar la comprensió lectora i inferir la resposta, a partir de la observació d’una imatge.
Us oferim aquest Vocabulari bàsic de la xarcuteria especialment indicat per a l’atenció dels alumnes nouvinguts. També es pot utilitzar amb d’altres alumnes amb NEE i a les classes de Català.
Cada cop més centres compten amb tauletes, amb les que els nens i nenes poden jugar a l’hora que aprenen.
En un comentari rebut al blog fa uns dies, se’ns demanava quines passes s’havien de seguir per tal de poder fer servir les nostres activitats amb un dispositiu Apple (iPad). El que explicarem, a continuació, ens servirà per poder jugar amb plena funcionalitat i també per poder accedir a qualsevol contingut flash disponible al web, veure pel·lícules i sèries online…
Des de Recursos web, recomanem una aplicació molt útil: Puffin Web Browser, disponible en l’App Store. Es tracta d’un navegador molt ràpid que trobareu en versió gratuïta i també de pagament. Nosaltres preferim aquesta última, per tal d’aprofitar tot el seu potencial.
En primer lloc, haurem d’instal·lar l’aplicació al nostre dispositiu. A continuació, clicarem a sobre de la icona del programa.
Com es tracta d’un navegador, hi cercarem l’aplicació o bé hi col·locarem directament l’adreça del joc de Recursos web, amb el que volem jugar.
A dalt a la dreta de la pantalla, hi trobarem tres línies (una a sota de l’altre) o punts. Si hi cliquem, se’ns desplegarà un menú des d’on podrem accedir al teclat, teatre (per jugar a pantalla completa), ratolí,…
La manera més còmoda de jugar és utilitzant tota la pantalla i podem accedir-hi ràpidament, clicant-hi un cop a sobre. A dalt, a la part esquerra, surt un quadre gris “Play in Fullscreen“, hi cliquem un cop. Observem que, a la part inferior esquerra, ens surt la icona del teclat i a la dreta una icona amb tres punts, amb la que podem accedir al teclat sortir de la pantalla completa,…
Us deixem un vídeo, per tal que pugueu observar el funcionament:
Us oferim aquesta activitat sobre els sons que podem sentir a casa, adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil, amb la que els nostres alumnes podran treballar la capacitat d’atenció.
L’activitat consta de tres apartats:
Explora: Clicant a sobre de cada objecte podran conèixer com sona.
Qui sona?: Sentiran un so i hauran de triar l’objecte correcte,entre els donats.
Encerta: Sentiran un so i hauran d’encertar l’objecte correcte.
Os ofrecemos la primera actividad de la serie “Inferencias” dirigida al alumnado del Ciclo Inicial de Primaria, con la que podrán practicar la comprensión lectora e inferir la respuesta, a partir de la observación de una imagen.
Us oferim aquesta activitat de seriació, adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil, amb la que els vostres alumnes podran treballar les capacitats d’atenció i raonament lògic.
Els nens i nenes han de copiar la sèrie model (braçalet), pintant les ungles en el mateix ordre, començant per l’esquerra (dit polze). Cada cop que s’ha de pintar s’ha d’agafar, de nou, la pintura del pintaungles. Hi ha dos nivells d’activitat, al primer les boles del braçalet ja tenen el color, al segon nivell s’ha de clicar a sobre de cada bola, per saber de quin color s’han de pintar les ungles. Si s’equivoqués, hauran d’utilitzar el desmaquillador, per tal de tornar l’ungla al seu estat inicial.
Us oferim la primera activitat de la sèrie “Les fruites”, adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, amb la que els nens i nenes podran repassar i ampliar el vocabulari de les fruites. També pot ser d’ajuda per a l’alumnat nouvingut.
L’activitat consta dels següents apartats:
Aprèn: Podran aprendre el nom i la seva definició.
Tria: Hauran de seleccionar la fruita que indica el nom o la definició
Copia: Hauran de copiar el nom de la fruita.
Escriu: Hauran d’escriure el nom de la fruita, sense cap model i també resoldre uns encreuats.
Us oferim la primera activitat de la sèrie “Inferències” adreçada a l’alumnat del Cicle Inicial de Primària, amb la que podran practicar la comprensió lectora i inferir la resposta, a partir de la observació d’una imatge.
Us oferim la segona activitat de la sèrie “Frases en pauta“, adreçada a l’alumnat de l’últim curs d’Educació Infantil i del Cicle Inicial, amb la que podran practicar la construcció de les frases i la comprensió lectora.
A la primera opció del joc, els alumnes hauran de llegir i copiar les frases i després triar la imatge corresponent. A la segona, els alumnes hauran d’ordenar i llegir les frases i després triar la imatge corresponent.
Us oferim aquesta nova activitat, amb la que els nens i nenes d’educació infantil podran aprendre a situar correctament les parts de la cara.
Hauran de situar les parts de la cara seguint l’ordre: ulls, nas, boca, orelles i després clicar a sobre de la cara fins a trobar el cabell que més els agradi.
A continuació, us oferim una altra Infoactivitat on el nostre alumnat de P5 a Cicle Superior podrà introduir-se en el tractament i edició de la imatge digital.
Els nens i nenes hauran de fer-se una foto amb la càmera de l’escola, de forma autònoma. Després, hauran de realitzar la seva transformació amb diferents programes d’edició d’imatge. Com és lògic, les activitats més senzilles també les podran realitzar els alumnes de cursos superiors.
Podeu descarregar-vos el document des de l’apartat Infoactivitats de la pestanya MATERiALS.
Us oferim, aquesta activitat adreçada als primers cursos d’Educació infantil, amb la que hauran d’escriure al dictat paraules amb vocals + P
Els nens i nenes podran triar entre quatre nivells de dificultat. Els nivells més baixos, amb suport visual i la paraula ja escrita. Al nivell superior no hi ha suport visual, només hi trobaran els espais on han de col·locar les lletres de cada paraula.
És una activitat ideal per treballar amb la pissarra digital, amb tot el grup-classe.
Os ofrecemos la primera actividad de la serie “Quién hace qué ? ” dirigida al alumnado de ciclo inicial, aunque también se podría introducir en el último curso de Educación Infantil, con la que podrán practicar la comprensión lectora de pequeñas frases, a partir del tema central de los oficios y profesiones. También podrán aprender vocabulario específico sobre el tema.
NOTA: Los alumnos podrán realizar la lectura con letra mayúscula, ligada o de imprenta.
Os ofrecemos la segunda actividad de la serie “Lectopalabras” dirigida al alumnado del último curso de Educación Infantil y de Primero de Primaria, con la que podrán practicar la comprensión lectora de palabras, a partir de la observación de una imagen.
NOTA: Los alumnos podrán realizar la lectura con letra mayúscula y manuscrita.
Us oferim aquesta activitat adreçada als nens i nenes d’educació infantil i cicle inical, amb la que els alumnes demostraran les seves capacitats d’atenció i d’observació, així com el seu grau d’orientació espacial.
Els alumnes hauran de clicar a sobre de les mans de la figura de la dreta, fins a reproduir fidelment el model. Hi ha dos nivells: el primer amb les mans de color i el segon amb les mans de color blanc. Hi ha dues opcions: copiar exactament el model o bé realitzar la seva simetria.
Os ofrecemos la primera activitat de la serie “Lectopalabras” dirigida al alumnado del último curso de Educación Infantil y de Primero de Primaria, con la que podrán practicar la comprensión lectora de palabras, a partir de la observación de una imagen.
NOTA: Los alumnos podrán realizar la lectura con letra mayúscula y manuscrita.
Us oferim la segona activitat de la sèrie “Lectoparaules” adreçada a l’alumnat de l’últim curs d’Educació Infantil i de Primer de Primària, amb la que podran practicar la comprensió lectora de paraules, a partir de la observació d’una imatge.
NOTA: Els alumnes podran realitzar la lectura amb lletra de pal i lligada.
Us oferim la primera activitat de la sèrie “Frases en pauta” adreçada a l’alumnat de l’últim curs d’Educació Infantil i del Cicle Inicial, amb la que podran practicar la construcció de les frases i la comprensió lectora.
A la primera opció del joc, els alumnes hauran de llegir i copiar les frases i després triar la imatge corresponent. A la segona, els alumnes hauran d’ordenar i llegir les frases i després triar la imatge corresponent