Us oferim la primera activitat de la sèrie “Lectura activa” adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil, amb la que podran practicar l’escriptura i comprensió lectora de petites frases, descobrint una frase que indicarà quina acció han de realitzar. Els nens i nenes només tindran uns segons per executar-la.
Els nens i nenes hauran de desxifrar el contingut del missatge, a partir de la icona que representa el seu so, practicant d’aquesta manera la correspondència so-grafia. En una primera fase amb ajut (visualitzant la lletra que s’amaga a sota la icona).
Aquesta activat lúdica és especialment indicada per treballar-la a la PDI, amb tot el grup-classe.
[kml_flashembed movie=”https://42a67bd0-a-c9e90866-s-sites.googlegroups.com/a/xtec.cat/recursos_web/home/2017/lecturaactiva1.swf” width=”500″ height=”375″ wmode=”opac” /]
Captura de pantalla del joc:
Per jugar a pantalla completa clica aquí