Grup de Treball: Escola bressol el Tren i escola Àgora
Activitat: 505 133 1505
Descripció del material: Material per al treball matemàtic de l’etapa 0-6.
Descarrega el document | |
Grup de treball: Matemàtiques inclusives
Activitats: 505 113 1505 Matemàtiques inclusives: nivell de cicle mitjà a l’ESO.
Descripció del material: Preparar material adaptat que segueixi el currículum de les matemàtiques de 1r d’ESO. Suports per a l’atenció personalitzada dels alumnes.
Descarrega el document | |
Grup de treball: Problemes en context de Física
Activitat: 505 142 1505 Problemes en context de Física. Curs 2016/2017
Descripció del material: El material està pensat per treballar-lo els primers dies de classe de la Física de 2n curs. En aquesta activitat proposem a l’alumnat que gravi en vídeo un moviment circular i que posteriorment l’analitzi amb el programa Tracker per tal de comprovar la seva projecció com un moviment harmònic simple. Conté els documents per l’alumnat i també pel professorat (accessibles només amb usuari XTEC).
Objectius de la proposta: Digitalitzar un moviment circular real. Familiaritzar-nos amb un programa d’anàlisi de vídeos: el Tracker. Aconseguir tenir una taula de dades posició / temps i un gràfic que les representi. Interpretar els resultats obtinguts..
Grup de treball: Problemes en context de Física
Activitat: 505 142 1505 Problemes en context de Física. Curs 2016/2017
Descripció del material: El material està pensat per treballar-lo els primers dies de classe de la Física de 1r curs. En aquesta activitat situem a l’alumnat a la segona part de qualsevol pràctica de moviment, en la qual els proporcionem una sèrie de dades experimentals i ells n’han de fer el tractament. Conté els documents per l’alumnat i també pel professorat (accessibles només amb usuari XTEC).
Objectius de la proposta: Aprendre a utilitzar els fulls de càlcul per resoldre problemes de física.Confeccionar gràfics a partir de dades experimentals. Analitzar les dades experimentals per obtenir les expressions matemàtiques que s’ajusten als gràfics. Identificar les equacions de moviment a partir dels gràfics. Interpretar els resultats obtinguts.
Documents per l’alumnat | |
Anàlisi de dades experimentals amb un full de càlcul |
Dades experimentals |
Documents pel professorat | |
Anàlisi de dades experimentals amb un full de càlcul |
Dades experimentals |