Hola!Encetem el nou curs amb moltes ganes.

Mateque2mateque1Matequè? vol ser el teu company d’estudi i diversió amb les Matemàtiques. Va adressat als alumnes de Cicle Superior de Primària, intentant fer les tasques matemàtiques més divertides i senzilles.

Saludem als alumnes que aquest any comencen a l’institut. No deixeu de enviar-nos els vostres comentaris. Gràcies.

Bon curs 2009/2010. Ramón.

4 thoughts on “Hola!Encetem el nou curs amb moltes ganes.

1. Sr WordPress

Hola, això és un comentari.
    Per a esborrar un comentari, inicieu la sessió i mireu-vos els comentaris dels articles. Allí hi trobareu l’opció d’editar-los o eliminar-los.

2. angie 6a

A mi no m´agraden molt les matemàtiques, pero m´agrada escoltar les explicacions

3. Sílvia G.

Les Matemàtiques m’agraden molt, i els problemes són molt entretinguts.

El Ramón és el nostre professor i sempre ens explica les coses perquè les entenguem.

Els nens i nenes que tinguin el Ramón com a tutor l’any que vé es poden considerar afortunats.