EXPERIMENTEM AMB FLORS

Els nens i nenes de 3r estem treballant el tema de les plantes i hem fet un exper¡ment amb un clavell amb el que hem pogut  veure com la tija absorveix l’aigua.

Primer hem omplert tres  gots d’aigua i a cada got hem posat tinta d’un color diferent.

Finalment hem posat un clavell a dins i hem observat què passava.

Al cap d’una estona hem vist que s’havien tenyit els pètals del clavell . Mireuu!

LA PRIMAVERA

La Primavera ha arribat al nostre cicle. Els alumnes han pintat mandales amb tècniques diverses i ple de colors.  Un cop retallades les hem penjat als arbres. Quins arbres tant florits que han quedat. Al costat de cada arbre l’hem acompanyat amb  un  poema que fa al·legoria a l’estació de la Primavera.

PINTEM AMB SAL !!!

Els alumnes de quart hem pintat amb sal. És molt senzill, agafem un guix de color i pintem la sal. Amb un pinzell fem un dibuix amb cola líquida. Finalment evoquem la sal de color a sobre del nostre dibuix. I aquest és el resultat !!!!!!

SORTIDA DE DIJOUS LLARDER

Els alumnes de Cicle Mitjà el 7 de febrer vam anar al Parc Monar per celebrar el dijous llarder, l’inici del Carnestoltes.

Vam berenar tot fent rotllana . Tot  i passar una mica de fred ens ho vam passar molt bé jugant a futbol, en el parc i sobretot vam gaudir  compartint  moments de jocs amb els companys /es de la classe.

VISITEM LA BIBLIOTECA

Els nens i nenes de 3r vam anar a la biblioteca Iu Bohigas.

Una noia ens va explicar com està organitzada la biblioteca, què hi podem trobar,…També ens va explicar alguns contes i finalment tots vam viatjar a la Xina a través de llibres i contes.

Ens va agradar moltíssim!

VISITA AL MUSEU DE L’AIGUA

Els nens i nenes de quart vam anar a la Biblioteca de la Coma Cros de Salt. Allà ens vam trobar amb una monitora que ens va portar al museu de l’aigua. Després d’una llarga explicació dins el museu ens va anunciar que tots els alumnes de quart i de totes les escoles de Salt participarem en un projecte molt important relacionat amb l’aigua. Per fer-ho haurem de llegir el llibre “Oulembe el Saurí”. Ens espera moltes activitats més i moltes sorpreses al llarg del curs.