SORTIDA A LA BIBLIOTECA

El dijous 14 de febrer els nens i nenes de segon van anar a visitar la Biblioteca Iu Bohigas de Salt. La bibliotecaria els va explicar contes de Gianni Rodari. Els alumnes per grupets es van haver d’inventar un conte que hi sortís la paraula “invisible”. Després van tenir una estoneta per mirar contes.

ELS PATGES REIALS

A l’escola van venir dos patges que ens van explicar moltes coses dels Reis Mags d’Orient. Els i les alumnes de cicle inicial van passar una bona estona fent preguntes als patges sobre com els hi havia anat el viatge i si ja tenien les joguines preparades. Els nens i nenes van recitar el poema de Nadal i els patges van estar molt contents.  Abans de marxar  els patges van recollir totes les cartes i van donar una llaminadura a cada alumne.