EXPERIMENTEM

Hem anat a l’aula de psico a fer experimentació amb diferents materials: bigudins, cadenes, pinces, cargols i femelles. Mireu que concentrats que estem i com anem provant coses fent interaccionar els diferents materials.

6 thoughts on “EXPERIMENTEM

1. Elena Casanovas (mare de la Berta)

Us felicito. Heu aconseguit que un grup de nens, que tot just fa un mes que està a l’escola, porti a terme una activitat amb material i que sembli que fa anys que estan acostumats a aquesta dinàmica. Com a mare em fa immensament feliç el veure els nostres fills fent una activitat a l’escola. Moltes gràcies per aquest regal.

2. Claudia Pérez (mestra de P3) Post author

La veritat és que ens va sorprendre molt com es van mostrar durant l’activitat, amb una maduresa que no és habitual a començaments de P3. En realitat era el dia 3 d’octubre!! També vam pensar que seria interessant mostrar-vos que és això de fer “experimentació” amb diferents materials quotidians.

3. Elisa Ortiz (mare del Pol Guirao)

Moltíssimes gràcies per aquests regals que ens feu als pares a través del bloc. Sovint diem que ens agradaria veure els nostres petits per un foradet per veure com estan a classe, i això és el més semblant que hi ha!! Enhorabona (i gràcies) per la feina que féu!!!

4. Alicia (mare de la Daniela)

Jo també us felicito, m’agrada molt poder veure a la meva nena i als seus companys i amics compartint moments divertits i experimentant coses noves.
    Gràcies a aquest bloc podem gaudir-ho nosaltres també.
    Gràcies!

5. Nuria Martí (mare de la Judit)

Força interesant veure el que poden arribar a imaginar fer aquests petits menuts amb aquest material. I fixant-me detingudament no van gaire desencaminats, cinturons, collarets, telescopis, etc…gràcies per ensenyar-nos-ho Clàudia, ens ha agradat força veure-ho.