PRIMERS DIES A P3

Fa poquets dies que hem començat l’escola. Un dels grups hem anat a fer un volt per veure els diferents espais i trobar als nostres germans/es. També hem visitat el menjador on alguns nens i nenes avui ja es quedaran a dinar! Per acabar hem vist a on dormirem i hem pogut provar els llitets.

Al grup de la tarda la tortuga ens ha portat dues sorpreses: el conte de “la tortuga tímida” i unes medalles per pintar. Que divertit ha estat escoltar-lo i després pintar la medalla. Mireu que grans que estem!

One thought on “PRIMERS DIES A P3

1. Marc&Eli (pares del Pol Obradó)

Ens alegrem molt de veure totes aquestes tortugues tant contentes, fent tantes coses i passant-ho tant bé.
    El Pol també vol escriure coses…
    ttttttttrrrdcdfs vcbvcvbnvvbnbnbnmvbcvcvccdfgggggggggg bb gh fggggfgfffffffffdfdfgdghm79rty

Fins la propera!