FINAL DE CURS: GRADUATS EN EDUCACIÓ INFANTIL

Ves qui ho diria, ja hem arribat fins aquí. Qué grans que som ja!
La propera vegada que ens veiem serem alumnes de PRIMÀRIA.
Si n’hem fet de camí…

Us deixo les imatges dels racons de pati que vam fer l’últim dia d’escola d’aquest curs.
Ens agraden molt hi haurem de pensar de fer-ho més sovint.
Un PETONÀS a tots i totes i ens veiem a l’escola al setembre.
A REVEURE!

TEATRE EN ANGLÈS

Els alumnes de 3r d’ESO de l’Institut les Vinyes de Cubelles ens han vingut a representar el conte “The three pigs”.
Des d’aquí volem felicitar-los pel seu treball. Ens ha agradat molt ( i la i·luminació ens ha impressionat). Esperem que tornin a visitar-nos aviat.

APRENEM A COMPRAR

Amb aquest taller hem aprés que cal demanar sempre el ticket de compra i que podem reclamar si no estem conformes amb la compra realitzada. Hem omplert un full de reclamacions i l’hem portat a l’oficina del consumidor.

PLANTES SILVESTRES

A més de les plantes que hem conreat a l’hort, n’hi han que neixen silvestres. A la classe n’hem conegut quatre que podem trobar als marges quan arriba la primavera: la rosella, la dent de lleó o pixallits, l’avena borda i el fonoll.
Les hem observat, tocat i olorat, i a més hem pintat amb elles.

TALLER DE POESIA

Aquests dies hem celebrat la diada de Sant Jordi i a l’aula hem realitzat un taller de poesia.

Hem conegut que són els Haikus ( un poemes tradicionals del Japó, de tres versos de cinc, set i cinc síl.labes, sense rima i que tenen com a tema principal la natura) i fins i tot ens hem atrevit a fer-ne alguns entre tots.

Mireu quins poetes i poetesses estem fets!

haikus

(Ho podeu posar a pantalla completa amb el botó secundari>zoom>pantalla completa)

PROPOSTA D’ACTIVITAT EN FAMÍLIA

La fundació Alicia és, com ells mateixos defineixen, un centre amb vocació social, dedicat a la innovació tecnològica en cuina, a la millora dels hàbits alimentaris i a la valoració del patrimoni agroalimentari. També porten a terme una important tasca d’investigació per a la millora de la qualitat de vida en referència a les persones amb malalties, al•lèrgies o intoleràncies alimentaries. En són referents importants d’aquest projecte el cuiner Ferran Adrià i el cardiòleg Valentí Fuster.
Aquesta fundació porta a terme diferents tallers i activitats, en grup i/o en família, força interessants.
A més està ubicada en un bonic indret, al costat mateix del monestir de San Benet, que també paga la pena visitar.
Us animo a fer una escapada i tot i que no està aquí a la vora, tampoc és massa lluny i teniu la possibilitat de dinar força bé.
Hi trobareu tota la informació posant al cercador Fundació Alicia o també Mon San Benet.

Per cert, agraïments a tots i totes, per que aquesta visita la he realitzat gràcies al vostre amable obsequi de finals del curs passat.