CURS 2013-2014

Hola famílies!!!

Ja hem començat el nou curs i hem triat els noms de les nostres classes. Com que aquest any treballarem a tota l’escola l’eix transversal: Tecnologia i progrés: Invents genials! a P4 A som la classe Alexander Graham Bell i a P4 B Thomas Edison.

Ens esperen moltes aventures!!! Esperem que les gaudiu!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà