AL NADAL…

Al Nadal els alumnes de p4 van venir a fer-nos una cantada. I nosaltres com agraïment els hi vam regalar un arbre de Nadal fet per nosaltres. Fixeu-vos en les boletes, són les cares dels nens!!!!IMG-20150323-WA0000

SANT JORDI

El dia de Sant Jordi és quan tota la gent esta feliç. Les nenes regalen als nens un llibre i els nens una rosa.
Els nens de 3r i 4t a l’escola vam fer diferents activitats:
• Amb 2n vam fer un còmic sobre la història de Sant Jordi.
• Amb P3B vam fer un punt de llibre amb una rosa i una fulla de paper i després vam jugar amb els petits.
• Al gimnàs vam fer els Jocs Florals, concurs de jocs i escrits. Els guanyadors van tenir un diploma.
• I a l’ endemà a l’entrada de l’ escola els de 6è venien llibres i roses per recollir diners i anar se’n de colònies.

EL CONCERT DE PRIMAVERA

El dia 25 d’abril del 2014 vam cantar els nens i nenes de cicle mitjà i cicle inicial. Vam venir tots el nens i nenes de l’escola a veure el concert.

Els de 4TA van cantar “ Els ocells han arribat “

Els de 4TB van cantar “ 3 i 3 i 3 “

Els de 3r “ El cucut ”

Els de 2n “ Sant Jordi “

Els de 1rA “El rotlletó“

i els de 1rB “ Surt sol sulet “

Ho vam passar molt bé perque primer vam cantar davant dels nens i nenes.

El 26 d’abril vam cantar davant dels pares i mares, vam passar molta vergonya pero va ser divertit i bonic.I finalment vam jugar al pati.!!!Va ser el millor dia!!!

LES COLÒNIES DE 2n 4t

Els nens i nenes de 2n i de 4t anem de colònies els
dies 27 i 28 de maig .
Anem a Mas Can Pic (Les Àmfores ),situada al terme
Municipal de Taradell .
(Osona) , a prop de Montseny .
A la reunió de colònies : us convoquem que tindrà lloc el proper dilluns 12 de maig.
Hem de portar :

• ·      roba
  • motxilla

• ·      crema solar
  • ·      sac de dormir
  • ·      coixí
  • ·      llanterna de pila
  • ·      cantimplora
  • ·      pijama
  • ·      xancles
  • ·      necesser complert :raspall ,pasta de dents,pinta ,tovallola i sabó.
  • ·       Dues  bosses númerades de plàstic amb mudes senceres: samarreta, pantalons i roba interior (penseu en posar algun pantaló llarg i alguna jaqueta per si fos necessari)
  • ·      calçat esportiu i un parell de sabates més de recanvi.
  • ·      Impermeable o cangur
  • ·      bossa per a la roba bruta
  • ·      gorra
  • ·      Esmorzar del primer dia
  • ·      Si volem: podem portar un peluix per dormir o una foto dels pares o un llibre per llegir.

No podem portar:

• ·      jocs electrònics
  • ·      maquillatge
  • ·      joguines
  • ·      llaminadures
  • ·      diners

Notícia elaborada per Margarida, Adrián i  Maria P.

Jocs presportius a la Platja de Vilanova

Hola Escola Mar i Cel !

Us volem informar que el 30 d’Abril 3r, 4tA i 4tB vam anar d’excursió a la platja de Vilanova i la Geltrú.

Vam fer aquests jocs: les quatre cantonades, apaga foc ,agafa pinces, cinc passes pam, voleiball, encistella sacs etc….

Aquesta sortida estava organitzada pel Consell Esportiu del Garraf

i hi havia gairebé totes les escoles del Garraf.

Només  ens vam quedar  pel de mati. No ens vam banyar perquè segurament estarà molt freda, però igualment ens ho vam passar molt bé.

Concurs de creació de jocs

A l’Escola Mar i Cel estem fent un concurs on participen 1r,2r,3r, 4rt,5é i 6é.

Inventaremun joc que pot ser :de taula o de pati. El joc més votat  serà el guanyador/a del concurs!

I s’emportarà  un regal sorpresa. Aquests jocs aniran a la biblioteca per a que ens ensenyin a jugar i per poder-los consultar.

Sortida al Palau de la Música Catalana

Aquest any els alumnes de 3r i 4t han anat al Palau de la Musica Catalana a Barcelona dia 10-2-2014. hem esmorzat al costat de la catedral i vam anar al Palau de la Música  a escoltar la cobla de Sant Jordi. Com a instruments hi havien: els tiples, el trombó,les trompetes, el violoncel, el broquel, el flabiol i tamborí.Com a comvidats hi havia: el piano, la guitarra elèctrica, el saxo, el triangle, el xilofón i la bateria. La cosa més divertida va ser que els senyors i senyores passejaven amb globus                                                     penjant de les ulleres de sol. Al final de l’espectacle van caure globos.
El Palau de la Música era gran,i tenia noms de compositors, una llum representant un sol, columnas que representaven arbres,trencadissos  i a l’escenari hi havien estàtues penjant. Després vam anar a l’esglèsia de Santa Maria del Mar. Estava plena de vitralls, estava feta de pedra, tenia columnes i veles. Després va manar al Mercat del Born, vam veure unes ruines de Barcelona en el 1714. I per acabar vàrem dinar al Parc de la Ciutadella, vam estar jugant una estona i vàrem tornar a l’escola amb autocar.