Concurs de creació de jocs

MicrosoftInternetExplorer4

font-family:”Times New Roman”;}

A l’Escola Mar i Cel estem fent un concurs on participen 1r,2r,3r, 4rt,5é i 6é.

Inventaremun joc que pot ser :de taula o de pati. El joc més votat  serà el guanyador/a del concurs!

I s’emportarà  un regal sorpresa. Aquests jocs aniran a la biblioteca per a que ens ensenyin a jugar i per poder-los consultar.

Sortida al Palau de la Música Catalana

Aquest any els alumnes de 3r i 4t han anat al Palau de la Musica Catalana a Barcelona dia 10-2-2014. hem esmorzat al costat de la catedral i vam anar al Palau de la Música  a escoltar la cobla de Sant Jordi. Com a instruments hi havien: els tiples, el trombó,les trompetes, el violoncel, el broquel, el flabiol i tamborí.Com a comvidats hi havia: el piano, la guitarra elèctrica, el saxo, el triangle, el xilofón i la bateria. La cosa més divertida va ser que els senyors i senyores passejaven amb globus                                                     penjant de les ulleres de sol. Al final de l’espectacle van caure globos.
El Palau de la Música era gran,i tenia noms de compositors, una llum representant un sol, columnas que representaven arbres,trencadissos  i a l’escenari hi havien estàtues penjant. Després vam anar a l’esglèsia de Santa Maria del Mar. Estava plena de vitralls, estava feta de pedra, tenia columnes i veles. Després va manar al Mercat del Born, vam veure unes ruines de Barcelona en el 1714. I per acabar vàrem dinar al Parc de la Ciutadella, vam estar jugant una estona i vàrem tornar a l’escola amb autocar.

El carnaval a l’escola

El dijous de carnaval els nens i nenes de l’escola Mar I Cel es van disfressar de científics i d’alguns invents perque el carnestoltes ens ho va demanar.També vam berenar una xocolatada amb melindros.I després de berenar vam jugar. Els nens van vindre disfressats de IPod, de robot, de bombeta. Etc…

1024×768

El divendres vam fer unes comparses i vam anar per fora de l’escola a ballar amb la nostra parella i els pares ens van veure .Desprès a dins l’escola vam  una guerra de caramels primer la guerra dels petits i dels grans.I el Carnestoltes ens va dir un sermó ens ho vam pasar molt bé, tots els nens i nenes de l‘Escola Mar I Cel .

font-family:”Times New Roman”;}

l’obra de teatre: EL RASPALL”

MicrosoftInternetExplorer4

font-family:”Times New Roman”;}

EL RASPALL      ( Una obre de teatre)

L’altre dia els nens i nenes de 3r i de 4t van anar a veure una obra de teatre de Vilanova i la Geltrú, a veure una obra titulada EL RASPALL. L’ obra anava  d’un raspall que feien que veure que era un gos. Els nens i nenes de 3r i de 4t  s’ho van passar molt bé.

La Marató de Tv3 2013

IMG-20131211-WA0003

A Cubelles a l`escola Mar i Cel,es va celebrar la Marato TV3.

Hi havia moltes activitats:

• Tallers d´anglés,
  • Tallers de  pastissos,
  • Espectacle de magia
  • Tallers de pintar cares
  • Els matalassos
  • Els sorteig de paneres
  • El sorteig de la samerreta del Español firmada per l´equip
  • El sorteig de la samarreta del Neymar JR.
  • El sorteig de la tablet.
  • Corre per la Marató:  Vam donar la volta a l´escola Mar i Cel corrents.El primer nen en arribar a la meta va ser el Alex Ojeda  el segon el Max Pelegrí i el tercer el Sergi Vàzquez.

Les joguines de pati

Aquest article esta fet pels nens i les nenes a l’estona de Tallers de cicle mtjà, en el taller de periodisme.

A l’escola han portat noves joguines, per l’hora del pati.
-PILOTES
-BITLLES
-CORDES DE SALTAR
-MALABARS
-CÈRCOLS
-SACS
-PETANCA
-CARIOQUES
-DIABLE

PERÓ ALGUNES S’AN TRENCAT PERQUÈ:

-Els nens i les nenes els llencen.
-Juguen com no han de jugar.
-Pengen les pilotes.
-Quan sona el timbre no les recullen

Tenim encarregats per recollir les joguines que son 5è i 6è,que recullen les joguines abans de anar a classe.
A vegades els nens i nenes ajuden a 5è i 6è.

Quan no ens toca la pista podem jugar amb les joguines del pati que ens agrada molt.
A vegades juguem a:
-petanca
-xarranca
-circuits de xapes
-frisbi
A els nens i nenes de l’escola li agraden
Jugar amb les jogines que han portat.

HEM PENSAT JOGUINES QUE VOLDRÍEM TENIR:

-Pals de baseball -Pales de tennis
-Pistoles de paintball -Bommerans
-cotxes telerigits -Red de voleyball

Activitats de Nadal

ACTIVITATS DEL NADAL
Aquest Nadal els de 3r, 4t, 5é i 6é han fet l’amic invisible, i els nens i nenes d’Educació infantil han fet el caga-tió. Els nens i nenes de 4t i de 3r van fer postals de Nadal els de 4t feia una postal per un nen de 3r i un de 4t a els de 3r.
Els nens i nenes de 6é van fer un dibuix d’un arbre de Nadal i van passar el dibuix per classes perquè els nens i nenes els poguessin calcar-lo i donar-lo a la classe menor. Els nens de 4t van fer unes lletres per donar-les a les altres classes perquè les pintessin.
El dia 18 de desembre els nens i les nenes de tota l’escola Mar i Cel van cantar unes nadales per totes las classes però no va donar temps d’acabar de cantar totes les cançons.
El concert va anar molt bé perquè els nens i nenes de infantil ho van fer fenomenal.DSC00431DSC00474