Estan formades per una sèrie d’éssers vius que es mengen successivament els uns als altres.
Qualsevol alteració d’una part d’aquesta cadena pot crear una alteració de l’ecosistema. Tots els éssers vius d’un ecosistema estan ralacionats entre si i amb el medi en el que viuen.
Hi ha moltes causes que poden alterar l’equilibri d’un ecosistema. Algunes d’aquestes causes estan provocades per les persones: incendis forestals, abocadors incontrolats, desforestació, caceres incontrolades, contaminació de les aigües,…
M’agrada molt el tema del teu bloc!!!
Entre el teu i el meu els farem agradar això de les ciències…
Això sí: has d’anar fent pràctiques i posar-hi articles sovint.
Maite