Sortida a les Coves de Font Major

Ens vam reunir davant l’escola a les 7:45 h. Immediatament ens vam dirigir cap als lavabos i vam sortir per la porta lateral. Tots en fila i en parelles ens vam anar a buscar l’autocar a l’avinguda Arquitecte Eduard Ferres.

Per la llarga durada del viatge els professors ens havien permès portar reproductors de música, tot i així també havien demanat que si podia ser l’autocar vingués amb DVDRialla .

Efectivament l’autocar venia amb DVD, però davant la nostra sorpresa ens van posar Hèrcules (“Tontules”Descarat ).

Vam arribar a l’Espluga de Francolí a les 10:15 h.

Quan vam arribar, tothom una mica marejats i congelatsCrit, ens vam precipitar cap a un parc al costat del riu Francolí a la zona de l’Espluga de Francolí.

Separats per classes ens vam dirigir cap a les diferents activitats que oferia la Cova de Font Major.

La nostra classe (5èC) vam començar amb la visita de la cova. Acabada la interesantíiiisima però llarguíiiissima explicació Descaratens vam dirigir a fer els tallers.

En el primer taller,vam muntar una cabanya amb pells, branques i troncs.

En el segon i últim taller vam fer pintures rupestres( que a la majoria li van sortir fatalEmprenyat) amb un pinzell i una tinta feta amb: òxid de ferro, clara d’ou i aigua.

Acabats els tallers vam dipositar els nostres cossos cansats i afamats en un no gaire bonic parc.On vam dinar tranquil·lament i congeladamentCrit.

Vam marxar a les 2:30 h.

Durant la tornada vam veure l’avurridíiiiiiiiiiiiiiiiisima película de “Pokemon”Indec?s.

Vam arribar a l’escola a les 4:30 h.

Malgrat el llarguíssim recorregut les Marines us recomanem anar-hi Fer l'ullet Somriure!!!!!!

Marina Sanz i Marina Rodríguez