Una visita inesperada Leave a reply Avui hem tingut una visita molt especial. La Fúria ens ha passejat pel pati de l’escola. Ens ho hem passat genial!! Volem agraïr a Hípica Rosell per aquesta tarda tan agradable.
La nit Leave a reply Les tortugues i els peixos estem treballant la nit i hem pintat un cel ple d’estrelles. Mireu què bé ens ho hem passat!