Després del Carnaval arriba la Vella Quaresma i els alumnes d’Educacio Infantil hem aprofitat per reunir-nos tots junts i cantar-li una cançó per anar treient-li, setmana rera setmana, una cama fins que pugui caminar!!
Avui hem fet la festa de Carnaval i anàvem tots la mar de macos. Hem ballat i ens hem divertit i hem gaudit de la festa que ens han preparat els alumnes de 6è. Moltes gràcies i sapigueu que ja esperem amb ilusió el carnaval de l’any vinent.
Avui hem celebrat el dia de la pau. Durant tota la setmana hem realitzat diferents activitats relacionades amb el tema: explicació de contes, tallers internivells de coloms de la pau,… Finalment, aquest matí, ens hem agrupat tots els alumnes d’educació infantil i hem cantat una cançó tots junts.