Els taurons i els pops hem estat treballant les plantes aromàtiques. Hem fet un munt d’activitats, com aquestes:
– plantar al nostre hort: orenga, romaní, julivert, menta, alfàbrega, espígol,… Observem les diferències entre elles. També hem plantat les mongetes i els cigrons que van néixer a la classe.
– olorar diferents espècies.
– observar les parts de la planta i quina funció tenen.
– conèixer perquè utilitzem les plantes aromàtiques.
Avui ha estat un gran dia! Hem celebrat la diada de Sant Jordi i hem fet un munt d’activitats relacionades: intercanvi de llibres, confecció de roses, titelles,…
Avui hem tornat a fer una sessió de tallers internivells entre tots els alumnes d’educació infantil. Aquest cop hem estat pintant elements de la primavera per decorar les finestres.
Els taurons i els pops hem treballat els aliments. Hem après la seva procedència, on es venen i alguns dels grups que hi ha. També hem començat l’hort: julivert, gira-sols, menta,… Quan creixin més les mongetes que hem plantat a la classe, les trasplantarem a l’hort.
El passat divendres 19 de febrer els pops i els taurons vàrem fer una visita a l’Aquàrium. Ens van explicar moltes coses sobre el mar Mediterrani i els seus peixos. També vam veure peixos tropicals, pingüins i les estrelles de l’Aquàrium: els taurons. Ens ho vam passar molt bé mentre apreníem un munt de coses.