Sortida al zoo

Divendres, els nens i nenes de P4 vam fer una sortida al zoo. Ens ho vam passar d’allò més bé! Vam veure molts animals i, com no, també girafes i pingüins. Ens va fer molt bon dia i també vam tenir temps per jugar una estoneta. Aquí teniu un recull de fotos!

View Album

Get your own

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *