Bones festes!!! 1 Reply Les girafes i els pingüins us volem desitjar… BON NADAL!!! View Album Get your own
Ainhoa Núñez 5 gener 2009 at 12:33 Bon dia a tots esperant que hagueu passat unes bones festes. Trobo que aquestes fotografies dels petons que estaven en el vers de Nadal són genials. Moltes gràcies a tots qui ho heu preparat. Ainhoa
Bon dia a tots esperant que hagueu passat unes bones festes. Trobo que aquestes fotografies dels petons que estaven en el vers de Nadal són genials. Moltes gràcies a tots qui ho heu preparat.
Ainhoa