2 thoughts on “Agulles d’estendre

  1. Joan

    Veig molts futurs arquitectes en aquest curs! I també alguna que altra perruquera!
    A veure si els pares s’animen a fer comentaris, que aquest blog està molt bé. A nosaltres ens agrada molt seguir les activitats de la Joana, doncs es una bonica manera de compartir el que fa a la classe.

  2. Pau

    Moltes gràcies per la contínua actualització de les feines de la classe !!! Ens ajuda a seguir el que feu i a veure-ho gairebé en directe !!!

    Salutacions

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *