Teatres en ENGLISH a l’escola!!!

Hello everyone!!! How are you???

Durant el present curs escolar tots els nens i nenes de primària, des de 1r a 6è, han gaudit d’uns espectacles interactius 100% en anglès, amb actors nadius professionals, a càrrec de la companyia IPA PRODUCTIONS.

Realment han gaudit de l’experiència, la qual ha estat positiva i enriquidora. Cada cicle ha vist una obra diferent, adaptada a les edats dels nens. A les classes, prèviament, s’ha treballat el llenguatge amb els materials proporcionats per la companyia, de forma que la part lúdica queda ben unida a una pedagògica.

Diferents alumnes han pogut, fins i tot, sortir a l’escenari “convidats” pels actors, i la resta de públic ha pogut participar ballant i/o cantant en algun/s moment/s donat/s.

Els nens d’Educació Infantil també veuran el seu espectacle (i tant!!!) en pocs dies, representat amb titelles i en grups més reduïts.

Les representacions són d’històries conegudes, com: Frankenstein, Tarzan, Cinderella, The Forest (l’any anterior eren Robin Hood, Snow White, Little Red, The Farm), i ben aviat us mostrarem imatges dels shows amb una bona mostra fotogràfica dels mateixos.

El curs vinent ja anirem explicant-vos altres activitats d’anglès. Així doncs… FINS BEN AVIAT!!!