El treball entre iguals és una eina fantàstica on els nens s’ajuden els uns als altres, enraonen i construeixen aprenentatges nous.
A cada classe hem fet una feina diferent, els nens del A han fet dibuixos de sorolls de la tardor i els dels B s’han inventat problemes de restes i el company/la companya les havia de resoldre.