Estimades famílies,
Vam passar una tarda a la biblioteca i ja ens sentim molt més segurs a l’hora de llegir, cada vegada ho fem millor!
Aquí unes quantes fotos
https://photos.app.goo.gl/ytzS2SrOhWSyTKss1
Estimades famílies,
Vam passar una tarda a la biblioteca i ja ens sentim molt més segurs a l’hora de llegir, cada vegada ho fem millor!
Aquí unes quantes fotos
https://photos.app.goo.gl/ytzS2SrOhWSyTKss1