Arxiu mensual: octubre de 2016
Sortida a Cardedeu
El passat divendres 21 d’octubre vam anar a Cardedeu per veure l’exposició “Del taller a l’escenari. Jordi i Josep Castells Planas”
Una exposició que mostra la capacitat creativa en el món de l’escenografia dels artistes Jordi i Josep Castells, dins el Cicle Cardedeu en l’Art Vigent 2016 que organitza el Museu Arxiu Tomàs Balvey de l’Ajuntament de Cardedeu.
Va ser una experiència molt enriquidora, i també un punt d’apropament al que representa el treball en escenografia per a teatres i per al món de la televisió.

Per veure totes les fotos, cliqueu a l’icona de FOTOS.
Eix transversal

Aquest curs treballarem continguts durant el nostre viatge pel món. Els nens i nenes de 3r han escollit el seu itinerari, 3rA viatjarà per Polònia i 3rB per França. Tenim moltes coses per aprendre i, us hi esperem a tots i totes, seguireu rebent informació!

