La història de la Nadia Ghulam

Dilluns 1 d’abril vam tenir la sort de conèixer i escoltar a l’escriptora afganesa  Nadia Ghulam qui, durant deu anys, es va fer passar pel seu difunt germà per tal d’evadir les rígides prohibicions del règim talibà contra les dones i intentar superar la situació de pobresa i guerra que travessava, i travessa, el seu país.

Per a qui us pugui interessar, narra aquesta i altres moltes experiències per mitjà de la novel·la El secret del meu turbant, totalment recomanable!

Sortida al Parc de la Serralada Litoral – Sant Mateu

Al Parc de la Serralada litoral han participat un total de 19 escoles amb 33 grups d’ escolars en el programa d’ activitats. Això vol dir que un total de 620 alumnes de 5è de primària dels centres escolars que hi ha als municipis dels voltants del parc han rebut una sessió a l’ aula on han après, tot jugant, quins són els diferents elements que integren el parc.

Viu el parc! – activitat 1

Els parcs i els emplaçaments naturals són espais idonis per a l’educació mediambiental però també pedagògica. Per aquest motiu, un any més, els nens i les nenes de cinquè van participar en la primera activitat de “Viu el parc” que tindrà continuïtat a la propera sortida prevista per al 2 d’abril.