Ahir va ser l’últim dia del trimestre i s’inicià el període vacacional de Setmana Santa. A l’agenda es van apuntar les activitats i feines que cal que feu aquests dies.
1. Català i Medi: Repassar, llegir i estudiar el tema de l’Edat Medieval. Fer les activitats que falten del tema i copiar el quadre.
Després de Setmana Santa farem la prova control sobre el tema.
2. Matemàtiques: Fes les activitats de repàs dels quatre temes donats. Repassar l’ús del transportador, compàs i regle. Fer bisectrius, mediatrius, mesura d’angles, etc.
Possibles treballs d’anpliació que si voleu i teniu temps podeu fer:
3. Alguna redacció lliure sobre allò que feu aquests dies, un conte o un poema, un comentari sobre el partit de Copa entre el Barça i el Madrid… Podeu enviar-ho al bloc.
4. El Romànic i el Gòtic… Diferències entre aquests dos estils de l’Edat medieval. (Fixeu-vos amb les imatges del llibre, les explicacions i un article que hi haurà al nostre bloc)…. També podeu enviar al bloc les diferències que heu trobat.