la sortida a veure el partit del Barça de f.sala

EL CLUB ATL.TORRES DE SEGRE  — FUTBOL SALA—

El dimarts 30 de desembre organitzarem una sortida a Barcelona a veure el partit de futbol sala .

FC Barcelona MobicatEl Pozo Murcia Turística

Actualment el Barça ocupa la quarta posició i el Pozo Murcia la segona.

A més aprofitarem per fer la visita (unes 2 hores):

Tour Camp Nou i Museu

La visita a tots els racons de les instal·lacions. Reconstrueix les passes dels jugadors que fan o han fet història com Kubala, Cruyff, Maradona, Guardiola o Ronaldinho i sent la passió blaugrana visitant les zones més emblemàtiques del Camp Nou.

El Tour del Camp Nou també inclou una visita al Museu del club, on podràs gaudir, durant tot el temps que vulguis, de tots els trofeus, fotografies i objectes personals de les grans llegendes que han format part del FC Barcelona.
A més podrem veure una projecció d’uns deu minuts sobre l’història del Barça.
També estarem una estona a la botiga.

El Barça confirma l’horari deu dies abans del Partit.

La idea inicial és sortir a les 10 del matí si el partit és a les 16.00 o 17.00.

Si el partit es jugues a les 20.00 sortiriem a les 15.00.

Els preus son orientatius i  tendiran a la baixa. Totes les entrades i el transport inclòs.

Els nens de l’escola poden venir sols però també ens agradaria que els PARES, FAMILIARS I AMICS participessiu de la festa del futbol sala de divisió d’honor, AMB DIVERSOS JUGADORS CAMPIONS MUNDIALS A LA PISTA.

Nens de 5 anys o menys. Preu 20 euros

Nens de 6 a 13 anys. Preu 30 euros.

Adults: Preu 35 euros.

AQUESTA SORTIDA ESTÀ OBERTA A TOTHOM.

Condició:  Nens que no estan a l’escola de futbol sala han d’anar acompanyats d’un adult que se’n faci càrrec.

<!–[endif]–>Signat (Adult):

Previsió d’inscripció:  (Indicar:  nom i cognoms, edat actual)

1.- ____________________________________________________.

2.-_____________________________________________________.