Com conten a les persones del poble?

La gent que arriba al poble va a apuntar-se a l’ajuntament. Allà ho escriuen a l’ordinador, i aquest conta a les persones. Ens varem explicar que quan algú s’apunta es diu que s’empadrona. També empadronen als nens i nenes que neixen.

Activitat 17 de gener

3 thoughts on “Com conten a les persones del poble?

  1. Àlex

    Els meus pares es van empadronar al Bruc l’any 2001, ara fa 10 anys.
    Jo hi estic empadronat des de que vaig neixer.
    M’agrada molt viure al Bruc i estic aprenent moltes coses.
    El Bruc es va fer famos per que l’any 1808 va guanyar una batalla contra els francesos. S’han fet algunes pel.licules, com “Pa negre” o “El Bruc la llegenda”
    http://bruclapelicula.wordpress.com/

  2. MARIA VICENT GIMENEZ Post author

    Àlex jo tinc una pregunta per tu. Com varem fer els pares per empadronar-te en el poble? Ho van fer des de l’hospital?.
    M’alegra molt que vos animeu a fer servir el bloc!

  3. Fiona

    A mi també em van empadronar al poble quan vaig néixer. A l’hospital ens van donar un paper per poder-ho fer, tot i ser d’un altre poble. Vam portar aquest paper a l’Ajuntament i ara al meu DNI diu que jo vaig néixer al Bruc.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *