POSTAL DE NADAL

ENS REGALEM UNA POSTAL DE NADAL ÚNICA

Pel proper dilluns, recordeu portar el material per poder desitjar unes bones festes a algun company o companya de classe abans de marxar de vacances.

La postal serà anònima i després farem un sorteig. Així doncs, haureu de fer volar la imaginació i crear una postal tan bonica com la que us agradaria rebre.

Aquí us deixo alguns exemples i, si voleu, podeu tafanejar per internet… Hi ha un munt d’idees xulíssimes. Trieu el vostre disseny i porteu tot aquell material que necessitareu per fer-ho a l’aula.

També podeu fer una ullada a aquest enllaç on es veuen altres idees amb els passos a seguir per per fer targetes nadalenques.

SOM-HI ARTISTES! BON NADAL!

Un pas més a prop de l’E.S.O

Avui ens han visitat sis exalumnes de la nostra escola que ara ja estan a 1r de l’E.S.O als Salesians.

Ens han explicat com ha estat aquest canvi, com han anat aquests primers mesos a l’institut i ens han resolt tots els nostres dubtes i pors.

Ara que concloem el primer trimestre, ja sabem què haurem de vigilar i treballar per fer més fàcil i planer el camí fins a l’E.S.O. Sobretot hem de fer èmfasi en l’autonomia, responsabilitat i l’actitud a l’aula.

Éxito Success La Carretera - Imagen gratis en Pixabay

Atlestisme

Aquest matí hem gaudit d’una jornada d’atletisme a les pistes de Can Jofresa gràcies al Consell Esportiu del Vallès Occidental Terrassa (cevot).

Hem conegut diverses proves de l’atletisme com les curses de resistència, el salt de llargada, els 100 metres tanques i el llançament de pes.
Hem acabat esgotats i esgotades, però ens ho hem passat molt bé i se’ns ha fet curt!

Itinerari Industrial

Avui hem gaudit d’un matí diferent passejant per la nostra ciutat i coneixent una mica més l’entramat del tèxtil, els vapors, els magatzems, les xemeneies… i tot el procés d’industrialització a Terrassa i el seu patrimoni històric i artístic.
Hem iniciat l’itinerari al vapor Aymerich, Amat i Jovera (l’actual Museu de la Ciència i laTècnica de Catalunya) hem recorregut carrers i edificis fins acomiadar-nos a la placeta Saragossa.

Aquí podeu veure algunes imatges.

Halloween i Castanyada!

El passat divendres dia 29 vam celebrar a l’escola la Festa de la Castanyada i del Halloween.

Al matí vam fer activitats relacionades amb el Halloween; ens vam disfressar i vam llegir històries misterioses que nosaltres mateixos havíem escrit i preparat.

A la tarda vam celebrar la nostra festa de la Castanyada. Primer, en grups, vam decorar moniatos i vam construir una gran exposició, vam fer autèntiques obres d’art. Després amb el nostre grup bombolles vam gaudir dels aliments típics d’aquestes festes. Vam poder menjar castanyes, panellets, fruits de la tardor, etc. i passar una estona molt agradable i divertida.

Cliqueu a la imatge