Hola a tothom!
Sòc l´ Ester, Treballo a l’IES Camí de Mar de Calafell com a professora de FOL (Formació i Orientació Laboral) i EIE (Empresa i Iniciativa Emprenedora) i ja és el segon any que treballo aquí, i això es nota!
M’agrada ensenyar el que sé i el que vaig aprenent cada dia al meu alumnat. Tot suma a la nostra persona, tos tenim un valor que hem de fer lluir al màxim, i m’agrada esforçar-me per aportar cada cop més coses al món on visc, en gran i en petit.
Méncanta la muntanya i fer esport a l’aire lliure. M’aporta benestar i plenitud. També m’encanta aprendre idiomes i conversar i compartir tots els moments que puc amb les meves amistats més preciades.
Visc al Vendrell i faig part de la colla Castellera dels Nens del Vendrell, tot i que aquest estiu m’he lesionat al turmell i no he pogut ser de gran ajuda. Però hi ha hagut temps per explorar altres activitats, molt més introspectives.
Espero aprendre les eines digitals que em puguin ser més útils en aquest curs, perquè tot s’ha de dir, jo sòc més analògica!!!

