Hola de nou!!
L’entrada al blog d’avui, tracta sobre les diferents eines d’avaluació que podem utilitzar dins l’aula.
A través d’aquest mapa de pensament hexagonal, la Laia i jo hem connectat aquests instruments tot buscant els punts que tenen en comú. Us deixem 5 exemples de com creiem que connecten alguns d’aquests instruments:
- La rúbrica analítica i la prova escrita són els instruments d’avaluació més objectius i que requereixen de menys reflexió a l’hora d’avaluar.
- La llista de comprovació i la base d’orientació permeten que l’alumnat s’autoreguli durant el procés d’aprenentatge i els dona autonomia.
- Les plataformes ludificades i els tiquets de sortida són instruments d’avaluació molt àgils i ràpids d’aplicar.
- Les dianes d’avaluació, les rúbriques d’un punt i les rúbriques holístiques són molt versàtils i fàcils d’adequar a infants més petits.
- La carpeta d’aprenentatge, el diari d’aprenentatge i el KPSI permeten que l’alumnat reflexioni sobre el propi procés d’aprenentatge.
A continuació deixem l’enllaç del mapa de pensament hexagonal per si el voleu consultar més en detall:
https://jamboard.google.com/d/1kyGLq1PCWMcGSLpB_m-abPUlw6UUeI3elCz31fssg-w/edit?usp=sharing
Esperem que us sigui útil i que us animeu a utilitzar tots aquests instruments!
Fins la propera!!