ESCOLTEM L’UNIVERS -06

Bon dia, família!

El dimecres 24 de maig, les i els alumnes de l’aula univers ens vam apropar a les instal·lacions de la ràdio Torre Barrina per gravar el nostre programa de ràdio “Escoltem l’Univers”!

De camí a l’escola ens vam menjar un gelat, que feia molta calor i ens havíem de refrescar… i perquè ens el mereixíem després de la gran feina que havíem fet a l’estudi!!! Esperem que aquesta sisena entrega tan especial i divertida per a nosaltres sigui igual o més entretinguda que l’anterior. Com ja sabeu, és un programa de ràdio produït i dirigit per les i els alumnes de l’aula univers! Aquesta vegada hem creat noves seccions on parlem de pel·lícules, jocs d’ordinador, quadres, endevinalles per esbrinar i moltíssimes coses més sobre l’univers. Us hi apunteu?

Si voleu veure fotografies d’aquesta gran experiència radiofònica, cliqueu a la imatge. Si voleu escoltar el programa, cliqueu al vídeo següent.